با عرض تسلیت فراوان خدمت تمامی دانش اموزان و دانشجویان گرامی برای باز شدن مدرسه ها و مخصوصا تسلیت به دانش اموز های اول متوسطه یا هفتم که با سردرگمی فراوان در هزار تویی که موش ازمایشگاهیا رو می زارن پنیرو پیدا کنن گم شدن

بابا دنبال پنیر نگردین پنیری وجود نداره فقط می خوان بهتون بخندن

خب دیگه چه خبر راستی باید یه تسلیت دیگم به خانواده ی همه ی عزیزان پارسی زبان پاکستانی که زلزله ی اخیر از دست رفتن و با امید پیدا شدن بقیه ی اشخاص از زیر اوار این زلزله در ایران هم احساس شده ولی گزارش شده تلفاتی نداشته

خب دیگه بای تا های