چند تا مدل دیگه

یه مدل مویه دیگه
بازم با یه مدل مو دیگه اومدم این راحته ولی برای کسی که موهاش مثه من و جودی ابوت پفیه سخته پس مو لختا این بار نوبت شماااااااست![]()

اووووومدم
وای نه توروخدا این قدر دست نزنین خجالتم می دینا
خوب چه خبرا من نبودم چی کارا کردین اوووو نه نه گریه نکن عزیزم حالا که من برگشتم
وای اول بزارین روز عید قربانو به همه ی شما تبریک و به همه ی گوسفندان تسلیت بگم بعد هم باید به شما دانش اموزان و دانش جویان عزیز مخصوصا شما کلاس ششمی ها و هفتمی های بیچاره تسلیت بگم همدردی منو بپذیرید غم اخرتون باشه انشاالله![]()
حالا بگذریم از این حرفا از خودم واستون بگم بابا ما خواستیم بریم تیزهوشان هی مو زدیم تو مقنعه دیگه کم مونده بود هدبند بزنم رفتیم تو بابا یکی تمام موهاش ببین تمام موهاش از مقنعه بیرونه همشونا ابروهاشو شیطونی زده تا پیشونیش یکی دیگه موهاشو قسمتای بالای گوششو از ته زده مدل ریحانا ینی داشتم می شاخیدم اصا یه وضی بود ........
بعد حالا ۳ روز گذشته چار تا دوست باحال یافتیم یه دفه همون دختره که ابروهاشو شیطونی زده بود اومده می گه شما ....... سلامت دارین منظورش این بود کسی به نام سلامت داریم بعد می گیم نه از در رفت بیرون بعد دوستم عارفه می گه نه سلامت نداریم فقط مریضی داریم از در اومده تو قرمز قرمز شده می گه مگه من با شما شوخی دارم اره یعنی داشتم سکته می کردم بعد اومده روی یه صندلی جا خوش کرده می گه گوریلتون کیه جاااااان گوریلمون کیه گوریل چیه گفتم به خدا این جا کلاس ادمیزاد هاست گوریل نداریم این کلاس بقلی یه نیگا کنین شاید داشته باشن باز داغ کرد قرررررمز شد می گه : می گم شاختون کیه رئیستون کیه گوریل اینا منم شاخ اینا منم شاخ شما کیه بگین بیاد خودشو قایم نکنه .داشتم سکته می کردم بابا اینا دیگه چه دیوونه هاییین ![]()
![]()
سخنی با شما
بابا دنبال پنیر نگردین پنیری وجود نداره فقط می خوان بهتون بخندن
خب دیگه چه خبر راستی باید یه تسلیت دیگم به خانواده ی همه ی عزیزان پارسی زبان پاکستانی که زلزله ی اخیر از دست رفتن و با امید پیدا شدن بقیه ی اشخاص از زیر اوار این زلزله در ایران هم احساس شده ولی گزارش شده تلفاتی نداشته
خب دیگه بای تا های




این وبلاگ همه چی داره از فلسفه گرفته تا مدل لباس