یه بار معلم به یه دانش میگه که نقاشی بکشه دانش آموز این کارو نکرده بودُ.ناچارا یه کاغذ سفید به معلمش نشون داد . معلم گفت این که چیزی توش نیست .

دانش آموز جواب داد : آخه برف اومده

معلم فورا یه صفر پایین کاغذ براش گذاشت

دانش آموز با اعتراض گفت چرا صفر؟

معلم جواب داد :

برفی که باریده روی ۲ بیست  رو گرفته.