زنگ خنده
یه بار معلم به یه دانش میگه که نقاشی بکشه دانش آموز این کارو نکرده بودُ.ناچارا یه کاغذ سفید به معلمش نشون داد . معلم گفت این که چیزی توش نیست .
دانش آموز جواب داد : آخه برف اومده
معلم فورا یه صفر پایین کاغذ براش گذاشت
دانش آموز با اعتراض گفت چرا صفر؟
معلم جواب داد :
برفی که باریده روی ۲ بیست رو گرفته.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 13:59 توسط ترانه پاکزاد
|
این وبلاگ همه چی داره از فلسفه گرفته تا مدل لباس